اپل در حال تحقیق بروی ساخت پایه های ویژه برای مانیتور های Pro Display XDR
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

اپل در حال تحقیق و توسعه ساخت یک پایه یا استند ویژه برای صفحه نمایش های دو تایی با کیفیت Pro Display XDR می باشد. در روز سه شنبه یک سند ابداعی از جانب اپل منتشر شد که حاوی اطلاعات ویژه‌ای در مورد ساخت این پایه بود.

مانیتور های Pro Display XDR  مانتور های حرفه ای می باشند که برای کاربرانی که نیاز به بالاترین دقت رنگ و رزولوشن موجود در بازار را دارند ساخته شده اند. این کاربران در حال حاضر می‌توانند از پایه‌های VESA استفاده کنند و یا پایه ۹۹۹ دلاری اپل که در سال ۲۰۱۹ از جانب اپل منتشر شد و سروصدای زیادی به خاطر قیمت زیادش برپا کرد. 

این سند ابداعی با عنوان “پایه مانیتور های دوتایی” منتشر شده و برای اولین بار توسط Patently Apple در وب منتشر شد. در این سند ابداعی راهکار هایی را برای ساخت پایه با قابلیت اتصال به دو مانیتور نشان می دهد که هر کدام از مونیتور های می توانند به طریقه های مختلف عمودی و افقی با زوایای مختلف  تنظیم شوند.

اپل در این سند ابداعی بیان می کند که بیشتر مواقع تنظیم زاویه درست مانیتور برای کاربر کار آسانی نیست و می تواند بعضی مواقع  کسل کننده هم بشود. این گونه مشکلات اغلب بدان دلیل است که شرکت‌های سازنده برای ساخت پایه مانیتور بسیار با کیفیت قابلیت بالا وقت کافی نمی گذارند.

همین طور وقتی که قرار باشد یک پایه برای حمایت دو مانیتور ساخته شود انتظار می رود که برای ساخت آن وقت کافی و تکنولوژی های بالایی به کار می رود تا بتواند بهترین تجربه و راحتی را برای کاربر در هنگام استفاده داشته باشد.

راهکاری که اپل در این سند ابداعی به آن اشاره می کند ساخت یک سیستم اتصالی لولایی با یک میله افقی منفرد می باشد  که مونیتور های دو تایی می توانند به آن متصل شود و در زوایای مختلفی قابل تنظیم شدن باشند. این میله افقی به تنهایی یک میله است اما با این اتصلات لولایی ویژه می‌تواند در حالت مستقیم افقی و یا در زوایای مختلف تنظیم شود و آزادی عمل زیادی را در اختیار کاربر بگذارد. این در حالی است که بر اساس گزارشات موجود احتمال می رود اپل تا پایان ۲۰۲۰ محصول جدید خود هدفون روگوشی ایرپاد استودیو را به بازار معرفی کند.





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: